Mijn studie geneeskunde heb ik enkele jaren geleden afgerond aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Kort na mijn afstuderen ben ik als zelfstandige gaan werken. Sinds maart/april 2021 ben ik ook werkzaam bij Kliniek 88 in Zwolle. Ik werk hier nog steeds met heel veel plezier!
De afgelopen jaren ben ik door meerdere klinieken benaderd, maar de reden waarom ik voor Kliniek 88 heb gekozen is voornamelijk het geweldige team, de goede samenwerking binnen het team en de werkwijze. Het paste perfect bij mij. Het is tevens altijd gezellig bij Kliniek 88!
’’There is nothing that makes its way more directly to the soul than beauty’’ – Joseph Addison
Het leuke aan dit werk is dat cliëntcontact en communicatie met de cliënt centraal staat. Een leuk praatje met onze cliënten vinden wij belangrijk. Zo leren wij onze cliënten beter kennen waardoor vaak advies geven en het opstellen van een behandelplan ook makkelijker gaat.
Als esthetisch arts maak je mensen blij met zichzelf en dit kan al heel veel doen met het zelfvertrouwen van cliënten. Het is mooi om te zien hoe blij deze cliënten worden na zo’n behandeling. Dit geeft mij dagelijks onwijs veel positieve energie.
Bij Kliniek 88 werken wij met de beste producten om het beste resultaat te behalen.
Bij elk consult neem ik de tijd voor de cliënt en luister ik goed naar zijn of haar wensen. Een goede communicatie en eerlijk advies staat bij ons op nummer één. Het is voor mij zeer belangrijk dat de cliënt zich op zijn/haar gemak voelt tijdens de behandeling en tevreden de kliniek verlaat.
Tijdens het consult bespreek ik samen met de cliënt wat de mogelijkheden zijn, zo stellen we samen een behandelplan op. In enkele gevallen zijn er meerdere behandelingen nodig voor het gewenst resultaat. Zelf probeer ik altijd rekening te houden met het budget van de cliënt en kijk ik naar de beste oplossingen/alternatieven.
Wij kunnen ons voorstellen dat een cosmetische behandeling spannend kan zijn. Daarom vinden wij het belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor onze cliënten. Voor informatie over een behandeling of vragen kunnen cliënten ons dagelijks mailen, chatten of bellen. Zo proberen wij iedereen snel en goed te helpen en onnodige stress te voorkomen.
– Dokter Nisson –