MAAK EEN AFSPRAAK Skip to content

Klachtenregeling

Kliniek 88 vindt het belangrijk dat u als cliënt tevreden bent over uw behandeling. Wij doen er alles aan om uw behandeling zo goed mogelijk uit te voeren en aan uw wensen te voldoen. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over iets dat u heeft meegemaakt of waar u geen goed gevoel over heeft.

U kunt bijvoorbeeld ontevreden zijn omdat:

  • U niet vriendelijk behandeld bent
  • De afspraken die met u zijn gemaakt, niet zijn nagekomen
  • U vindt dat de behandeling niet goed verlopen is

In dit document kunt u lezen waar u terecht kunt met uw opmerking of klacht.

Wat kunt u doen als u een klacht heeft?

Als wij weten wat er is gebeurd, kunnen wij proberen er iets aan te doen. Met het bespreken van uw onvrede, kunnen wij mogelijk voorkomen dat dit een andere cliënt overkomt. U kunt uw klacht op verschillende manieren bespreken of kenbaar maken, namelijk:

  • Een persoonlijk gesprek

    Contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics: Als het persoonlijke gesprek niet heeft opgeleverd wat u ervan verwacht had, of als u liever geen persoonlijk gesprek heeft met de betrokken gastvrouw of arts, kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics. De klachtenfunctionaris (Simone Jagtenberg) is bereikbaar via het telefoonnummer van Looks Clinics en via de mail Simone@looksclinics.nl. Zij zal vervolgens contact met u opnemen om een afspraak te maken. Ze luistert naar uw klacht en afhankelijk van de aard van uw klacht helpt ze u met uw klacht of adviseert ze u bij uw klacht en welke stappen u kunt ondernemen.

  • Een brief schrijven over uw klacht

    Mocht u nog steeds niet tevreden zijn dan kunt u nog een brief schrijven over uw klacht aan Looks Clinics. De brief kunt u richten aan de directie van Looks Clinics t.a.v. de klachtenfunctionaris. De klachtencommissie zoekt eerst uit wat er gebeurd is en vraagt daarvoor informatie op aan de mensen die bij uw klacht betrokken zijn geweest. Om een oplossing te vinden voor uw klacht kan het voorkomen dat de klachtenfunctionaris u en de mensen waarover u ontevreden bent, uitnodigt voor een gesprek waarin de klachtenfunctionaris als bemiddelaar optreedt. De klachtenfunctionaris zal uw klacht binnen 1 maand afhandelen.

  • Contact opnemen met de onafhankelijk klachtenfunctionaris

    Wanneer u er niet uitkomt met de klachtenfunctionaris van Looks Clinics, kunt u zich richten tot de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wij zijn aangesloten bij een onafhankelijk klachten- en geschillencommissie: De Geschillencommissie.

Afspraak maken?

We zijn maandag t/m zaterdag te bereiken van 9:00 tot 17.00 uur. Op afspraak zijn wij ook in de avonduren aanwezig. Neem gerust contact op voor vragen of het plannen van een afspraak.

BEL NU  038 30 355 80
E-MAIL  info@kliniek88.nl

Back To Top